x

Kedves Látogatónk! A weboldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát és elfogadja a vásárlás menetével, továbbá az adatkezelési gyakorlatunkkal kapcsolatos irányelveket .

Termékek Menü

Szállítás/Fizetés

Szállítási és fizetési információk

 

Jelen tájékoztató összefoglalja a szállítással és fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket, valamint a rájuk adható válaszokat, azonban a részletes és pontos szállítási feltételeket az ÁSZF-ben ITT találod meg.

1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Az utánvétes fizetés díja egységesen 250 Ft, de a bankkártyás fizetés és a csomagolás költségét mi álljuk, továbbá az átutalásos fizetés is ingyenes.

 

2. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

A vásárlás összegét kiegyenlítheted utánvétes, bankkártyás (Borgun) vagy banki előre utalásos fizetéssel.

  1. Utánvéttel fizetéskor a rendelésed végösszegét (termékek ára, szállítási és utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben a futárnak.
  2. A bankkártyás fizetés a Borgun biztonságos fizetési felületén keresztül történik.
  3. Banki előre utaláskor a rendelésed végösszegét előre át kell utalnod a Magnet Banknál vezetett számlaszámunkra.

 

3. Mikor kapom meg a csomagomat?

Átlagosan 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt termékeket, mivel hetente háromszor is adunk fel csomagokat a GLS futárnak.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz információt a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadnod.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni. Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1-802-0265

 

4. Mikortól tudom átvenni a GLS CsomagPontba kért csomagot?

A rendelés során kiválasztott CsomagPontba átlagosan 2-3 munkanapon belül szállítjuk ki a rendeléseket a GLS-sel.

Erről értesítést kapsz e-mailben tőlünk és a GLS-től is a feladás napján. A kiszállítás napján a GLS egy SMS-t fog küldeni Neked, hogy mikortól veheted át a rendelésed a kiválasztott CsomagPontban.
FONTOS! A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésedre az értesítéstől számítva, utána visszaküldik nekünk a csomagot. Átvételkor személyi okmány bemutatása szükséges!

 

5. Hol vehetem át személyesen a rendelésemet?

A Nyugati pályaudvartól 4 perc sétára lévő, a XIII. kerületi Katona József utca 21. szám alatti Néptáncos Kellékboltban veheted át a leadott rendelésed hétköznaponként 10-18 óra, szombatonként pedig 10-14 óra között. Hetente kétszer szállítjuk ki ide az átvételes rendeléseket, így átlagosan 2-3 munkanapon belül már átvehetőek. E-mailes értesítést küldünk, amennyiben a csomagod már a boltban vár Rád.

A boltban csak készpénzes fizetésre van lehetőség! A rendelésed leadásakor fizethetsz bankkártyával is, továbbá előre utalást is választhatsz, mely esetben az összeg beérkezését követően kezdjük azt el feldolgozni.

A boltban nem találhatóak minta-termékek, amiket meg lehetne tekinteni vagy vásárolni. Csak itt, a zolddrogeria.hu oldalon leadott rendeléseket szállítjuk ki a boltba.

 

6. Egyéb kérdésem van!

Ebben az esetben kérünk, hogy írj nekünk a jobb alsó sarokban található chat-ablakban. Ha ott nem vagyunk elérhetőek, akkor az e-mail címed megadásával üzenetet hagyhatsz nekünk. Amennyiben inkább e-mailt írnál nekünk, akkor az info@zolddrogeria.hu címre küldd el. Mindkét esetben igyekszünk minél előbb válaszolni, amint olvastuk az üzeneted.

Információk